ET ØNSKE PÅ LISTA

Categories Hverdagen

Da har jeg oppfylt et ønske på lista mi for august: jeg har vært på blåbærtur i forrige helg.

Dette var ganske avslappende, siden jeg elsker å plukke bær og jeg mediterer skikkelig når jeg gjør dette. Jeg var i skogen i 3 timer og plukket 1,5 liter med blåbær. Så klart fikk jeg flått på kroppen som ble fjernet i etterkant. De er helt ville på denne tiden av året.

Jeg oppdaget også froskeprins som jeg ville kysse, men han stakk av mens jeg tenkte på om det er faktisk lovt eller det er dyreplageri. Så da må jeg vente til neste prins dukker opp.

Blåbærene var det ikke så mye av, grunnet for mye tørke og grunnet folk som går og plukker så klart. Men jeg ble veldig fornøyd med innsatsen og da blir det blåbærpai og pannekaker etterpå.

Har dere vært på blåbærtur i år?

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.