F.E.R.I.E

Categories Hverdagen

ferie

I går var det min første feriedag. Det er utrolig deilig. Jeg kan ikke beskrive. Jeg føler meg som et menneske og ikke en hest som må på travbane på morgenen.
Jeg våknet rundt kl.9 og bare lå og sløvet frem til kl.11. Fordi at jeg kan. Dermed ble det veldig lang og deilig frokost (eller brunsj) servert og jeg koset meg ekstra godt. Det er så deilig å ha god tid og ikke stresse om morgenen.
ferie
ferie
Så dro vil til Stavanger og kikket på Glad Mat festivalen- jeg gikk ikke dit fordi at det ikke er korona-vennlig og jeg er ikke vaksinert. Men vi koset oss med blomster shopping og en liten photoshoot. Været var veldig deilig- ikke kaldt og ikke varmt, men veldig behagelig. Jeg elsker mine nye sykkelshorts, jeg kan nesten bo i dem, så stretchy og behagelige!
ferie
ferie
Jeg elsker så mye å ha fri. Har ikke gjort så mye produktivt i går, men i dag er jeg i gang og håper jeg klarer flere ting da. Det står en del på planen.

Hva gjør dere på ferie?

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “F.E.R.I.E

  1. Det gjør godt å gjøre ingenting, men gjør litt hver dag…
    Lange morgener er i hvertfall heldig for blodtrykk og annet.
    Og nå fikk jeg lyst på Mozarellaost og avocado til frokost . Må nok kjøpe i morgen…:)

  2. Hahaha.. jeg kunne fortalt mye om mine ferieturer 😜 men holder med å si at en favoritt er å spise på nye steder 😜 shoppe, strand, slappe av, drikke frozen cocktails 🤪

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.