DETTE SKJEDDE IGJEN…

Categories Hverdagen

lilla dress

Dette skjedde veldig raskt. Rett og slett bare på et døgn: jeg snudde døgnrytme igjen, Det er veldig tungt og jeg er lei meg. Jeg hater å sove bort halve dagen, men det ekstreme B-mennesket som jeg er så er det ikke alltid jeg klarer å stå imot naturen.
What to do?
Kanskje presse kroppen å skifte tilbake, dvs døgne eller stå opp tidlig en dag og så gå i senga tidlig om kvelden, eller så bare la være og sove bort halve ferien?
Det er ikke så lett altså. Deres tips igjen?
signature lena
7 kommentarer

7 thoughts on “DETTE SKJEDDE IGJEN…

  1. For en nydelig kjole og fint bilde 🙂 Jeg tenker ikke man kaster bort noe av å snu døgnet litt. Det er lov i ferien. Greit å komme seg ut tidlig av og til. Men man lever jo om kveldene også, og kan lage fine minner da også 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.