FEM TRIKS SOM GJØR DEG VIRKELIG PEN

Categories Mote og Hudpleie
kvadrat outfit
Nå skal jeg ikke skryte, men jeg er virkelig fornøyd med hvordan jeg ser ut. Det har jeg vært helt siden jeg ble 14. Enkelt og greit. Jeg tar såklart kosmetiske behandlinger, og pynter meg. Det gjør jeg. Men generelt er det få ting jeg skulle ønske endre ved meg selv. Eller vel…ingen. Både kropp og ansikt.
Jeg får ofte spørsmål hvordan jeg holder meg så bra og ser så fin ut. Her vil jeg fortelle mine triks som vil overraske dere.
kvadrat outfit
Genser- HM Bukser- Zara Veske- Anna Field Smykke- Na-Kd
Se på deg selv som beste person i verden
Det er uvanlig tips, men det er det som gjør deg så attraktiv og pen. Dessverre er samfunnet vårt lagt opp slik at man blir dømt for å nyte speilbildet sitt og være “selv-fiksert”, men det er utrolig viktig. Det er lurt å starte dagen med å se seg selv i speilet og se på seg selv med øynene til person som elsker deg over alt i verden. Gjør det så vil du se forskjell.
Smil mye
Det er en annen sak som mange ikke får til eller liker. “Jeg ser så stygg ut når jeg smiler”, “jeg har stygge tenner”. “jeg ser dumt ut når jeg smiler”. Alt dette blokkerer deg. Det finnes ikke en person i verden som er stygg når en smiler. Så smil. Helt seriøst. Smil skikkelig slik at øynene er med og smiler også.
Lær å pleie deg selv
Det er mer enn bare sminke seg og fikse håret. Det er også å kose seg ekstra med fotbad, ansiktsmaske eller ei god bok. Noe “me-time” som er veldig viktig, selv 5 minutt om dagen.
Snakk positivt om deg selv
Jeg hører flere damer, og menn for øvrig, snakke veldig stygt om seg selv. Dette bidrar ikke til at du føler deg vel. Så er du snill, bruk bare positive ord om deg selv. Det er viktig og gjør deg virkelig pen, tro meg.
Tenk positivt om kroppen din
Det er ikke nok å bare snakke positivt, men også tenke positivt! Gode tanker får deg til å legge vekk konstante bekymringer, og dette gjør at du stråler, ikke har høye skuldre og er mer tiltrekkende.
Så her var mine tips. Gjør det i dag så ser du forskjell! Det LOVER jeg.
signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.