Hvor skal vi reise på ferie, om jeg har begynt å pakke, hvorfor kaller jeg meg selv for journalist . Jeg svarer på ukens spørsmål!

Categories Blogg
Her er søndagen og den vil bli noe travel, så jeg svarer på spørsmålene raskt. Det var igjen ikke mange, så ikke vær sjenert folkens, bare spør i vei! Jeg biter ikke (jeg lover, hehe)
Hvor skal dere på ferien?
Det vil jeg holde hemmelig inntil vi kan avsløre dette- jeg har skrevet innlegg om dette, så derfor blir det overraskelse for mine blogglesere.
Har du begynt å pakke?
Nope. men jeg skal starte i dag. Jeg lover!
Hvorfor kaller du deg selv for journalist?
Dette er fordi at jeg er blitt magasinjournalist i vår! Da jeg fullførte studie i regi av Journalistskolen. Så snart vil dere lese mine artikler i norske magasiner og kanskje noveller også.
Dette var dagens. Ha en fin søndag videre alle mine fine.
XOXO Tastaturheks
6 kommentarer

6 thoughts on “Hvor skal vi reise på ferie, om jeg har begynt å pakke, hvorfor kaller jeg meg selv for journalist . Jeg svarer på ukens spørsmål!

  1. Hei og gratulerer med gjennomført.

    Hva synes du om kurset? Fikk du mye ut av det? Har du solgt inn artikler til magasiner allerede? Jeg spør fordi jeg har satt meg på venteliste til kurset, og det er alltid gøy å høre andres erfaringer. Klem

    1. Jeg har ikke solgt noe, men det er fordi jeg ikke hadde tid å skrive pga jobb og blogging. Jeg vil heller ikke ha journalist karriere og tenker det som hobby og kanskje jobb nr2 på sikt. Mange andre solgte masse og fikk dobbelt så mye av det de betalte. Jeg synes kurset var bra ja

      1. Tusen takk for svar! Ja det tar mye tid å jobbe, blogge og skrive 😊 Ser du er flink til å poste ofte på bloggen, det er kjempebra gjort 😄 Høres ut som om det er mulig å gjøre det bra etter Journalistkurset. Jeg kom nylig over det selv, så har ikke tenkt så nøye gjennom akkurat hva jeg vil ha ut av det. Men elsker å skrive, og det er alltid greit med ekstra kompetanse bak seg. Lykke til videre med skrivinga 🌸

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.