Uken som gikk og forsmak på ferien

Categories Blogg
Nå har sommerferien startet for min del. Denne uken var skikkelig travel. Irina hadde besøk av far og var mye ute med han, så jeg satset på jobb og var på kontoret ti timer i strekk enkelte dager. Derfor gikk uken ekstremt fort da jeg kom hjem kun for å overnatte. Jeg fikk ikke trene noe heller. På onsdagen var været herlig og jeg fikk skikkelig forsmak på sommerferien.
Vi var ute i Stavanger og koste oss med taco, samt gikk på noen butikker og shoppet litt til reisen. Jeg gleder meg til å ta fatt i denne ferien og det skjer allerede imorgen!!
Jo-hooo!!
Hva med dere? Har dere tatt sommerferie?
XOXO Tastaturheks
6 kommentarer

6 thoughts on “Uken som gikk og forsmak på ferien

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.