FINE MENN

Categories Blogg, Finne den rette
Jeg fikk forespørsel fra min leser om å skrive om fine og snille menn. Ellers er det noe negativt på bloggen min når jeg skriver bare om drittsekker, føkkboys og rare tinder frosker. Så here i go og skriver om fine menn.
Om jeg har møtt dem? Åh joda. Først og fremst har jeg en supersnill pappa som behandler oss som prinsesser. Det gjorde han hele oppveksten og det fortsetter han med. Hver gang vi kommer til pappa føler vi oss meget bortskjemte, siden han fikser alt. Han ordner mat og hus, rydder og gjett om han pusser og polerer mine sko! Og minien sine. Så jeg ble vant til en fin mann i oppveksten min.
Så hadde jeg min første kjæreste som også var en slik fin mann. Det siste i verden han ønsket er å såre meg. Jeg husker en gang ble jeg lei meg for at ting ikke gått etter planen og vi klarte ikke skaffe oss billetter til konsert. Så gikk han bare. Jeg ble så redd for at jeg overreagerte og han ble sur, men nope. Han kom tilbake etter en time med billettene. Han sa at han klarte ikke å se meg gråte for det ga smerter i hjertet hans, så han måtte ut og finne de billettene på liv og død.
Nå har vi Bestisen min. Og gjett om han er også en fin mann. På alle måter. En som støttet meg da jeg var syk og dårlig. Han er her når vi trenger støtte og hjelp. Vi er veldig heldige som har han i livene våre. Meg og minien.
Da håper jeg at min fremtidige mann vil bli en fin mann. En som har det bra med seg selv og ikke trenger dame for å pleie sine komplekser og sår. En som prioriterer familie. En som er snill og godt menneske. For det er det som betyr mest til syvende og sist.
Her var det litt om fine menn. Ønsker dere alle å finne en slik.
2 kommentarer

2 thoughts on “FINE MENN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.