FLAUESTE ØYEBLIKK HITTIL

Categories Hverdagen

lenalykke tivoli

I Påsken gikk vi på Tivoli som kamperte midlertidig i Stavanger. Jeg liker pariserhjulet på bilder og synes det er stilig å ta det. Men hver gang i pariserhjulet får jeg sammenbrudd.
Jeg vet ikke hvorfor dette skjer. Tårene triller, jeg griner og ler og er sikker på at jeg kommer til å falle i døden. Dette skjer HVER BIDIGE GANG.
lenalykke tivoli
lenalykke tivoli
lenalykke tivoli
lenalykke tivoli
lenalykke tivoli
lenalykke tivoli
Dette skjedde denne gangen også. Veldig flaut for meg og mye glede til de som var med 🙂

Liker dere Tivoli?

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “FLAUESTE ØYEBLIKK HITTIL

  1. Uffda, ikke greit når du føler deg flau etterpå..
    Jeg syns det er koselig med tivoli, men bruker veldig sjeldent å ta verken karuseller eller noe annet. Liker å gå å titte i bodene mens jeg spiser popcorn og prøver å vinne premier, hihi 😊

  2. Er absolutt ikke glad i karuseller og sånt. Liker ikke fart så veldig og er redd for at konstruksjonen ikke skal være trygg nok. Med ei datter som elsket karuseller var det en lidelse da ho var lita, jo større og fortere jo bedre. Selv syns jeg de for småbarn var mer enn nok.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.