FØLER MEG JENTETE (slik styler du tyllskjørt)

Categories Blogg

høst

Jeg har fått mitt tyllskjørt i posten for noen uker siden. Jeg er ikke ei lita jente, og ikke en gang ei ungdom-frøken, men jeg elsker tyllskjørt og den følelsen av å være jentete den gir meg. Jeg elsker feminine klær, selv om jeg også liker både elegant og rocka stil. Jeg ble så forelsket i dette skjørtet at jeg gikk på møte på jobb i den.
Hvordan kan du style et slikt skjørt uten at du ser rar og barnslig ut?
høst
høst
Her er flere varianter for voksne jenter som elsker feminine plagg:
– med tykke genser
– med vid blazer
– med kul t-skjorte
– med skinnjakke
– med skjorte og strikket vest
– med strikket cardigan
Høst
Høst
Her stylet jeg mitt skjørt med pologenser og vid blazer. Fint, varmt og jentete på en høstdag.

Hva synes dere om stylingen?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “FØLER MEG JENTETE (slik styler du tyllskjørt)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.