FØLER MEG VOKSEN OG SELVSTENDIG

Categories Hverdagen

 

God onsdag

Dagen i dag ble mye travlere enn jeg så dette for meg. Hele morgenen gikk ut i mailer og telefoner, og plutselig var det lunsj, så ettermiddag og så verkstedtime.

 

 

Jeg dro ut for å skifte dekk helt alene for første gang. Det var skuffende å få vite at de tar nå 299,- for å skifte dekk, men de må nok leve de også, siden alt er blitt mye dyrere.

Jeg følte meg faktisk veldig voksen og selvstendig der jeg satt der helt alene, uten min venn eller typen, med dekk og greier. Nå skal jeg henge dekk på veggen også helt selv (med drahjelp fra frøken).

 

dagens lunsj

 

Det er god følelse nå man kan ting selv. Jeg skulle ønske jeg var litt mer praktisk, men jeg gjør så godt jeg kan og er veldig stolt av det jeg får til.

Jeg er også veldig takknemlig for alle praktisk folka i mitt liv som hjelper meg:)

Hvordan er din dag?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.