JEG HATER DEM, SÅNN ER DET

Categories Hverdagen

 

God tirsdag

Dagen starter tidlig siden jeg skal ut på kurs med jobb. Det er ganske koselig, men samtidig ikke så gøy etter litt dårlig natt med lite søvn.

Jeg kom meg i seng sent også fordi jeg måtte vaske bil siden den var full av måkeshit. Jeg hater måker sånn er det. Selv om det er veldig koselig å se på måker ved havet, men bymåker er frekkeste skapninger i verden.

Jeg hater at de elsker å shite på min polerter fine bil, og så gjør de dette overalt man parkerer her i Stavanger området.

Dette er helt sykt. Så det var gårdagens irritasjonsmoment. Bildene er også fra gårdagens sushi middag.

Lag dere en fin dag, så snakkes vi senere:)

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.