FØLGERE BETYR IKKE NOE?

Categories Blogg
gamle stavanger
Det er ofte jeg hører mine «blogger- kollegaer» å si at følger tallene betyr ikke all verdens ting. At man skriver for sin egen glede og kos, og at det spiller ingen rolle- mange følgere eller ei. Det var mange år jeg tenkte akkurat det samme. At få følgere som er virkelig interesserte er mye bedre enn masse følgere som er passive.
Nå tenker jeg ikke slik lenger. Antall følgere er veldig viktig for en blogger. Fordi at dette er indikator på suksess og hvor interessant du er som skribent, eller content creator. Om det skulle være bilder, eller tekst, eller begge deler. 
Så ja, jeg gleder meg hver gang jeg ser en ny kommentar eller når jeg observerer at engasjementet øker. Det er jo derfor jeg bruker tid og legger inn innsats i denne bloggen, slik at den blir interessant for mange av dere.
Hva liker dere med bloggen min?
signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “FØLGERE BETYR IKKE NOE?

  1. Jeg liker at du har flotte bilder, at du har mange ulike tema, og at du skriver ganske rett fra levra. Og så er det interessant at du tar oss med “på reisen”, inn i forhold, graviditet, behandlinger osv. Litt tanker, litt livet. Veldig bra miks <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.