TRE TING DU BØR GJØRE OM MORGENEN

Categories Hverdagen
morgen
Jeg vil gjerne dele med dere mine lesere, tre tips for en bedre start på dagen. Dette gjør jeg hver morgen, og tro eller ei, om jeg dropper dette så blir dagen min aldri den samme. Her kommer min liste:
Strekke på seg
Jeg bruker å strekke på meg, enten på matta på gulvet, for da tar jeg enkle øvelser. Eller henge i stanga som jeg har i dørkarmen på badet. Det er veldig godt for kroppen, og hjelper meg å våkne.
Ansiktsmassasje
Det er deilig å starte (og avslutte) dagen med ansiktsgymnastikk og massasje. Eller ansiktsyoga som det det kalles. Ja, vi har også muskler i ansiktet som jobber aktivt. Derfor er det godt for ansiktet at man får slappet av i de musklene. Eller stramme opp der det trenges.
Positive ord
Første jeg gjør om morgenen er å se i speilet og si til meg selv at jeg er verdens fineste, beste og mest elskede dame. Ja, kanskje det høres selvopptatt ut, men det er ikke det. Jeg mener hver av oss bør gjøre dette om morgenen. Om vi er fornøyde og glade i oss selv, så sprer vi lykke og glede uansett hvor vi går.
Hva er tre viktige ting DU gjør om morgenen?
signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.