FOR 16 ÅR SIDEN

Categories Mammalivet

Mamma

 

Det er i dag for 16 år siden en vakker snøfull morgen ble jeg mamma for første gang. Jeg husker den dagen som i går. Det var mye sol og bare hun og meg i hele verden. Min lille frøken <3

Siden har det vært oss.

I dag er hun 16 år. Tenk det.

lenalykke gravid
bare noen dager før frøken komt

 

 

Denne dagen virket så fjern for 16 år siden. Barselstiden var utmattende og virket evig.

Tenk om noen skulle sagt dette til meg da at jeg kommer til å savne denne tiden så mye.

 

Jeg er så utrolig heldig som får lov å være mammaen hennes. Jeg vet faktisk ikke hva jeg har gjort for å fortjene så fin jente i mitt liv.

Dette er det største i livet og vi forstår det kun med årene.

Så jeg er en stolt mamma i dag <3

 

 

 

10 kommentarer

10 thoughts on “FOR 16 ÅR SIDEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.