JEG BURDE KANSKJE VITE BEDRE

Categories Hverdagen

 

 

God tirsdag,

denne uken er ganske tøff da jeg er i dårlig form. Så jeg er meget stolt over meg selv som klarte å gjennomføre dagen i går uten å kollapse og legge meg ned.

Jeg var på jobb, i et møte, laget mat, vasket hus, handlet på butikk og fikset viktige papirer.

 

 

middag

 

gårdagens antrekk

 

Jeg burde kanskje vite bedre og heller legge meg ned og slappe av, siden i dag er jeg enda mer sliten. Vi får se hva resten av uken bringer

 

 

belønning for å overleve mandagen

 

Det er masse jobb på planen i dag, så varte litt opp frøken som har bursdag, så trene litt og rett i seng når jeg endelig kommer hjem.

Hva er DINE planer for i dag?

 

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG BURDE KANSKJE VITE BEDRE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.