FØRSTE SØNDAG I ADVENT

Categories Matlaging
Advent
 ...Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede. 
Det står og skinner for seg selv, og oss som er til stede. 
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede…
Advent
Advent
Advent
Huset er pyntet her og juletreet fikk jeg opp og pyntet.
Jeg laget svinesteik med rosenkål med bacon og pinjekjerner, og poteter med persille. Til dessert har jeg fikset riskrem med rødsaus, fiken og pekannøtter. Det smaker skikkelig godt, anbefales.
Advent
Advent
Advent
Advent
Advent
Advent
Jeg håper Advent blir så rolig og stabil som mulig. Jeg gruer meg litt hvert år så bare krysser fingre for alt går bra, alle blir friske og det vil være ro og kos i hjemmet.

Hvordan var deres 1. søndag i Advent?

signature lena
4 kommentarer

4 thoughts on “FØRSTE SØNDAG I ADVENT

  1. Jeg hadde arbeidshelg og da jeg kom fra jobb på lørdag hadde mannen i huset hengt opp adventsstjerner og staker, lagt på lilla duker og lys. Ikke helt ferdig, men nesten. Det ble vi k løpet av ettermiddagen. Kom hjem fra jobb på søndag til pinnekjøttmiddag som nesten er det beste jeg vet. Gløgg til kvelds.

    I dag har jeg fridag og koser meg med å få klar den 17. og siste pakkekalenderen i år.

      1. Javisst, jeg vet jeg er gal, men jeg elsker å lage pakkekalendere. Forresten var 18 og ikke 17, hadde glemt å telle med pus sin. I år lagde jeg til henne istedet for ferdigkalender fra dyrebutikk. Hun var misfornøyd med den hun fikk i fjor, og likte nesten ingen av godbitene i den.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.