FREDAG OG CHILL

Categories Hverdagen

frokost

 

God fredag,

 

Dagene suser av gårdet. I dag presterte jeg å komme på jobb til noenlunde normal tid. Det er utrolig vanskelig siden jeg ikke fikk noe tilrettelegging og må møte opp til bestemt tid, uansett hva, om jeg så jeg sovet bare et par timer om natta, så jeg blir veldig glad når nettene er gode og jeg klarer å holde normal dagsrytme.

 

Planer for i dag:

  • få til alt som jeg har på lista på arbeid
  • vaske huset og bad
  • redigere et par video og flere bilder
  • gå en koselig tur
  • spise taco

Den siste oppgaven på lista er noe vanskelig. I fjor bestemte vi oss om å innføre tradisjon om fredagstaco. Jeg elsker familie-tradisjoner og mener desto flere desto bedre. Vi spiste taco hver fredag og jeg har til og med laget forskjellige varianter, men så ble frøkna i huset lei av taco og nå alle taco forslag møter motstand. Men i dag er det taco dag på jobb, så jeg kanskje får min taco allikevel. Det skal jeg se.

 

Hva er deres planer i dag?

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.