FREDAGS “LURE”-TACO

Categories Fredagstaco, Matlaging

fredags taco

 

 

 

fredags taco

På fredag var jeg skikkelig trøtt (det går i ett på jobb nå for tiden), og jeg orket ikke å stå på kjøkkenet og kutte taco, så jeg dro på butikken og handlet ferdig taco-sett, Det ble en vinner fordi at det smakte utrolig godt og var raskt å lage. Jeg har aldri sett ferdige taco-sett før, så denne var veldig digg.
fredags taco
fredags taco
fredags taco
fredags taco
Først må man steke kylling i ovnen på ca 30 minutter, så plukke kjøttet fra hverandre, så blande den med salsa saus, og legge saus på tortilla sammen med kylling og rødløk. Dette smaker helt fantastisk!
fredags taco
fredags taco
fredags taco
Jeg laget salat ved siden: grønnkål, rødbeter, gulrot og rømme. Det var veldig digg!
Får se om jeg klarer å føre “taco”- tradisjonen videre og lage taco hver fredag.
fredags taco

Prøver dere å eksperimentere med taco?

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “FREDAGS “LURE”-TACO

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.