SOMMERKVELD OG TRUSEBUKSER

Categories Hverdagen, Mote og Hudpleie

trusebukser

I går var den siste kvelden med varmt sommervær. Nå skal vi se lenge etter varme kvelder som denne. Jeg måtte bare dra ut og kose meg med sushi og bytur. Jeg spiser alltid samme salat på Sabi Sushi i Sandnes. Jeg elsker friterte scampi og sjøgress så denne salaten her er midt i blinken!
sabi sushi
sabi sushi
sabi sushi
sabi sushi
sabi sushi
sabi sushi
sabi sushi
sabi sushi
Dette settet jeg hadde på meg er nylig kjøpt hos Zalando og er fra merke River Island. Jeg liker fargen og mønsteret, men jeg fjernet disse knappene fordi at jeg hadde følelse av at det var “too much”.  Jeg stylet settet med balettsko og cardigan.
Håper det blir flere deilig kvelder denne sommeren.

Hva tenker dere om stylingen?

 

 

signature lena

10 kommentarer

10 thoughts on “SOMMERKVELD OG TRUSEBUKSER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.