FREDAGS TANKER

Categories Hverdagen

frokost

Denne fredagen var veldig aktiv så jeg sorterer tankene raskt før jeg tar helg:
– er det bare meg eller er dette rart at Norge aper så mye etter Dannmark så de vurderer å åpne nå når smitten er på det verste. Jeg er i risikogruppe og jeg synes hjemmekontor for meg er det lureste frem til det blir bedre situasjon med tanke på smitte.
 I helga skal jeg gjøre noe fornuftig for jeg er lei av å sløve i helga som bare kommer og går. Her blir det masse content laging, kursing og såklart tid for litt matlaging og gode serier.
 jeg har ikke laget noe “skikkelig” middag hele uke og dette er ikke greit, jeg har sånne “pauser” av og til. Når kjæresten er her så bytter vi litt på å lage middag og det er egentlig veldig godt. Når det er bare meg og frøken i perioder så varierer jeg mellom å lage masse god mat ei uke og så spise noe raskt eller “take away” neste uke.
lenalykke
– jeg savner sommeren skikkelig! Ønsker meg varme lune kvelder på veranda, lange turer i varmt mørke, fine solnedganger, noe godt i glasset, romantikk og date og åpne utesteder. Om dette går i oppfyllelse mon tro?
 
– Det bør ryddes i boda også til helga. Dette høres veldig kjedelig ut så får se om jeg gidder da.
 

Hva er deres planer for helga?

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “FREDAGS TANKER

  1. Jeg er ikke akkurat overlykkelig over at det åpnes opp jeg heller. Uten antistoffer i kroppen, selv etter 3 vaksiner, sliter jeg. Så her er jeg nesten helt isolert.
    Helga her går med til litt opprydding. Skal finne frem saker og ting som skal selges på finn.no. Men for meg blir det mest avslapping da. Jeg holder ikke så lenge for tiden. Blir spennende med storm som er meldt i dag, men foreløpig er det ganske stille her 🙂
    Ha en kjekk helg fine du ♥

    1. wræææ her blåser det skikkelig. Jeg er veldig redd for stormer og hater storm. Det er stor ulempe her. Så dumt at du ikke har antistoffer selv etter 3 vaksiner 🙁 håper denne omfattende smitte er over snart

  2. Ha en god helg! ;* Her har jeg vasket hele leiligheten og vasket klær. Ser på film som heter King Richard. Om 1 time kommer matkasse med 5 middager for to fra Gordon Delivery med vegetar retter/mat inspirert fra forskjellige kulturer.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.