MANDAGEN STARTER PÅ LØRDAG ☕🥞

Categories Hverdagen
frokost
hadde deilig frokost som ble egentlig brunsj
 
Lørdag er min favoritt dag. Man har nok tid til å slappe av og kan samtidig ferdigstille flere gjøremål som man ikke hadde tid til i uka. Her skulle dagen starte kl 07:00 og jeg hadde planer om å nyte morgenen. Derfor la jeg meg kl.23:30 med beregning om å sove 7,5 timer (jeg klarer ikke å sove mer enn 7 timer for da får jeg forferdelig hodepine). Jeg sovnet faktisk litt kl.22:00, men ble vekker av sulten unge (ja, de trenger oss selv når de bikker 15).
frokost
Så jeg bestemte meg for å gi enda en sjanse til melatonin, noe jeg angret veldig igjen. Jeg våknet 10:30 istedenfor 07:00, med hodepine, hangover og alt som følger med. Jeg tror det var aller siste sjanse til melatonin. Dumt at jeg har flere pakker av den igjen (i dråper) så dere som ønsker kan komme og hente. Jeg har faktisk lest at melatonin er bra for de med ADHD og ADD, men det fungerer visst ikke på ADD her. Nok med det 🧡
frokost
elsker disse lyse fargene som stua mi får

 

Jeg var faktisk ganske effektiv uansett: har ryddet i skapet og fant flere klær til salgs, Gikk og handlet på butikken, laget deilig frokost og prøvde ut ny oppskrift, skrevet litt på blogg og laget nye reels. Nå er planen å komme seg ut før kjøpesenteret stenger. Så jobbe litt i boden og planlegge neste måned.🤍

Hva gjør dere denne lørdagen?

 

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.