FREDAGSKOS

Categories Hverdagen

Frokost

 

 

God fredag,

 

Uken gikk så utrolig fort. Jeg har ikke rukket det jeg hadde ønsket å gjøre, men sånn får det være. Jeg synes jeg har gjort en hel del og klarte å holde hodet over vann. Planen for i dag er å jobbe, redigere en del video (fordi at min Instagram halter) og kose meg med en liten bytur.

Så i helga skal jeg slappe av for fullt. Det er viktig å ta opp tapte søvn som jeg hadde skikkelig underskudd denne uke.

I kveld var det taco salat på planen, men frøkna uttrykte tydelig og klart at det kommer ikke på tale, så jeg vurderer om det kan bli gyros heller.

 

Hva er deres planer for dagen?

 

Klem fra meg,

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “FREDAGSKOS

  1. Min plan er å slappe av mest mulig i sofaen, spise smoothie, drikke te, og ta et par telefoner. Håper fredagen din blir fin og god! Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.