FREDAGSTANKER

Categories Hverdagen

st.hans

 

 

God fredag,

 

av og til vil jeg stoppe tiden fra å renne så raskt. Nå er det fredag igjen, men det blir godt med helg. Været har vært strålende hele uke, det er litt typisk på denne tiden. Når det kommer fellesferie kommer det regn som regel. Når alle skal tilbake på jobb i august kommer det flere måneder med sol og varme. Det er utfordring i Rogaland. Men vi skal gjøre det beste ut av dette.

 

I dag jobbet jeg og skrevet og derfor var det ikke mange oppdateringer fra meg her, men her er noen da. Mine fredagstanker:

  • det har vært veldig varmt her i over ei uke, dette gjør godt. kanskje kan jeg leve resten av året på dette. så lite bortskjemte med været vi er her
  • jeg har ikke booket noe sommerferie så vet ikke om jeg kommer meg til syden, kanskje blir det høsten for min del, noen burde sparke meg i baken og tvinge meg til å bestille reise
  • føler meg ganske lat av og til, spesielt i denne varmen. så det blir godt med litt regn
  • i kveld har jeg planlagt noe koselig så gleder meg til allerede
  • jeg må nok lese den boka jeg startet, skal vise til dere snart
  • jeg er så lei av alt elendighet som skjer i Europa og USA nå for tiden så jeg sluttet nesten totalt å se på nyheter

 

Dette var fredagstanker, noe kaotiske, men sånn er det i dag.

 

Hva gjør dere i dag?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.