GLADMAT BILDEDRYSS

Categories Hverdagen

gladmat 2022

 

 

I går kveld komt jeg meg endelig på GladMat i Stavanger. Takk for bestisen som kjører. Det var veldig fint: kjempebra vær, ingen sterke vind, skyfri himmel og masse folk. Det var sikkert flere tusener med folk der. Store curiseskip stod i havna og bare der var det rundt 4000 mennesker. Mens det var helt folketett i Vågen.

 

gladmat 2022
vakre Vågen

 

lenalykke stavanger
koser meg i Gamle Stavanger med temperatur +27

 

 

gladmat 2022

 

Det er så utrolig rart å se folkeliv etter to år med pandemi, men jeg følte skikkelig at jeg lever. Sol, øl og glade folk gjør noe med en, så humøret gikk rett til tops. Eneste som jeg mener var ganske dumt er priser. Før var Gladmat et slik konsept hvor du kunne gå rundt og smake på forskjellige retter for 10-20 nok, så nå ble det fulle retter til 250-300 nok. Da er det enklere å bestille bord på en restaurant og kose seg der i ro og fred uten mengder med folk.

Her er bildedryss fra en fin kveld i går:

 

gladmat 2022

 

lenalykke stavanger

 

lenalykke stavanger

 

gladmat 2022

 

gladmat 2022

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “GLADMAT BILDEDRYSS

  1. Koselig med litt ekstra liv i gatene 🙂 Jeg tror det er Løkkadagene her snart, eller ER nå 😀 Da er det også litt ekstra liv. Her i alle fall 😀 Fine bilder fra deg i dag 🙂

  2. Så flotte bilder av både deg og gladmatfestival. Jammen var det et yrende liv der…
    Dumt med de prisene, kunne vært slik som før…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.