FREDAGSTANKER

Categories Hverdagen

frokost

Her er det fredag igjen, og jeg bare sitter og måper over hvor fort dagene går. Nå er snart januar borte! Dette skjedde på en blunk. Kanskje jeg burde begynne gjøre noe for å få dagene til å gå saktere? Alle tips mottas med takk.
frokost
Her er mine tanker for denne fredagen:
– bør vi ha monarki i Norge videre? Jeg har ikke svar på dette. På den ene side så har jeg forståelse for at Norge elsker tradisjoner, og det er noe jeg elsker ved Norge. Tradisjoner er styrke for folket og det er noe som holder hele nasjon sammen. På den andre side er monarki slags “atavisme” i 2022. Hvorfor kan ikke de kongelige heller ha “normale” jobber eller være politikere? 
– omgangssyke er pyton. Sist hadde jeg hatt den i 2019 og jeg husker det i detaljer. Denne gangen slapp jeg billig unna sammenlignet med den gangen da. Håper det blir utrolig mange år til neste gang
– jeg er fortsatt døgn forvirret og veldig lite produktiv om dagene. Jeg hater denne tilstanden og føler meg fanget i den. Nå har jeg prøvd melatonin og føler at jeg ble helt zombie av den, så jeg er usikker om jeg kan fortsette med den på ukedagene
 
– Jeg ble årets ambassadør for tulipaner. Nå kjøper jeg to buketter i uken som jeg koser meg med og drømmer om vår
frokost

Hvordan er fredagen hos dere?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “FREDAGSTANKER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.