FRIDAY -YAY!

Categories Hverdagen

frokost

 

God fredag,

 

Endelig er det fredag igjen. Uken virket så lang selv om den var ganske kort og lite produktiv. Dette var kjempetung uke for min del. Jeg kjenner at jeg blir litt deprimert, og håper ikke at dette eskalerer. Men fortsetter med mine gode rutiner og håper det vil ordne seg. Planen i dag er jobb  og jobb, og jobb igjen fordi jeg har så mye å ta igjen. Så får jeg se om jeg finner på noe koselig i kveld eller bare tar det med ro.

Været er skiftende, men håper på en solfyll helg.

 

Hva skal dere i dag?

 

Klem fra meg,

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “FRIDAY -YAY!

  1. Håper dagen din blir god, og at kvelden blir enda finere 🥰 Jeg kjenner at jeg må ta livet veldig med ro, men når kroppen begynner å virke litt, skal jeg en snartur ned til sjøen for å kjenne på frisk luft 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.