OM JEG TROR PÅ KARMA?

Categories Livet som det er

jæren prinsesse

 

Dere som leser bloggen min ofte vet at jeg er ganske åndelig og overtroisk. Dette kanskje passer dårlig for person med så mye utdannelse som meg, men jeg føler meg som unikt menneske som kan kombinere disse kvalitetene. Noen av disse tingene jeg tror på er ganske absurde og jeg tenker at jeg har det gøy med å tillate meg å tro på dette. Noen tingene er alvorlige og seriøse for min del og betyr mye. Men en ting jeg virkelig tror på, sånn veldig, det at jeg tror på karma.

 

Karma betyr at det du gjør mot andre vil slå tilbake på deg selv en dag. Dette er noe jeg har sett mange ganger være sant i mitt liv.

Altså alle som var slemme mot meg fikk tilbake passet påskrevet. Enkelt og greit.

 

Dette synes jeg er helt legitimt og rettferdig. Dersom noen gjør noe ondt mot andre så det er på plass at hen får oppleve noe ondt tilbake. Jeg mener det er helt på plass. Det er ikke alltid man får karmaen sin i retur tilbake med en gang, det kan gå år og dager, eller barna kan få dette tilbake for noe foreldrene gjorde. Dette er noe jeg tror på, selv om jeg ikke ser helt rettferighet i dette når dette gjelder barna.

 

Hva er deres tanker rundt dette tema?

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “OM JEG TROR PÅ KARMA?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.