GÅRDAGENS FRA MIN MOBIL

Categories Hverdagen

stavanger fletter

 

Dagen i går gikk så fort, men den var veldig fin og aktiv. Det ligger flere bilder på telefon som jeg vil dele. Hele uken forventes til å være ganske aktiv, så går flere på ferien neste uke og frøken skal ta ferie fra skolen, da blir det roligere dager på meg på kontoret.

 

I går spiste jeg på farten på Maki Bar på Lurabyen i Sandnes. Jeg elsker vårruller og boba tea der. Perfekt mellommåltid på farten.

 

Middag
Vårruller fra Maki Bar

 

Boba tea
Boba tea fra Maki Bar

 

 

Så fikk jeg nye sommerklær fra AliExpress og prøvde settet på. Det synes jeg var kjempefin

 

Lenalykke
Sommersett fra AliExpress

 

 

 

I går fikk jeg også sommer peeling hos Clinic Yvonne: peelingen kan tas om sommeren og forynget huden og gjør den glatt og myk. Nå kan jeg ikke sole meg på tre dager og det er greit siden det er ingen sol nå (skriver mer om peelingen i neste innlegg)

 

Lenalykke
Ingen filter trenges etter peelingen hos Clinic Yvonne

 

 

Liker dere å knipse alt mulig på mobil?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.