MIDT I UKE

Categories Hverdagen

 

Kaffe

 

God onsdag,

 

Det er midt i uka igjen og snart er det felles sommerferie. Jeg må innrømme at jeg venter på den. Jeg elsker når det er sommerferie her i byen for da blir det mye mindre folk på veiene og mye roligere på kontor. Dette er bare herlig. Jeg vet ikke hvordan er det i selve Stavanger fordi at dit kommer det mange turister hele tiden.

 

Mat
Sommerlunsj på Hemmelig på Bryne

 

Mat
Rabarbra kompott og pudding

 

Blomster
Handlet inn blomster til St.Hans krans

 

 

Men i dag er det jobb og jobb, med sommerlunsj som pause. Det var veldig koselig. Så er det noen timer igjen og da skal jeg spise litt og bare kose meg resten av kvelden med redigering og en god film kanskje.

 

Hvordan er deres onsdag?

 

signature lena

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.