GÅRSDAGENS SKREKKOPPLEVELSE

Categories Hverdagen

bruktbil

Jeg er veldig redd for å kjøre bil. Dette gjør meg veldig stressa og jeg sitter stiv som en stokk, og derfor er det helt umulig å tenke seg at jeg kan noen gang slappe av nok til å sovne bak rattet. Men dette skjedde igår!
Jeg spiste lunsj, drakk te og kjørte landevei med minimalt med trafikk og i veldig godt vær. Sola skinte og jeg ble døsig og avslappet. Slik fortsatte jeg og ikke lagt merke til at jeg faktisk sovnet!
Jeg vet ikke hvor lenge det varte
Sikkert noen sekunder fordi at jeg våknet brått av at en gedigen humle traff bilvindu og lage skikkelig lyd. Lyden var så høy at det virket som om noen banket i vinduet. Jeg skvatt og våknet.
Dette var skikkelig skummelt. Jeg trodde aldri at jeg kunne sovne mens jeg kjører. Fra nå av skal jeg være flinkere med å passe på dette.

Har det skjedd noen gang med dere? 

 

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “GÅRSDAGENS SKREKKOPPLEVELSE

  1. Ja, det har skjedd et par ganger… Kanskje tre… Mange år siden sist, men det er viktig med pauser ja. Jeg bodde en tid i Harstad for maaaange år siden
    Når jeg da kjørte sørover uten å overnatte noe sted, så måtte jeg stadig ta noen power-napper, og så gikk det greit videre.

  2. Ja, i vinter gjorde jeg det samme. Har kjøretid på 45 min etter nattevakt og siden jeg hadde sovet for lite før vakt og var kjempesliten duppet jeg av. Ja en skrekkopplevelse, trodde nesten ikke det gikk an…

  3. Har skjedd meg en gang for over 30 år sien etter en mange timers kjøretur. Kunne gått riktig ille hadde det ikke vært for rekkverket.

    Nå stopper jeg og sover 5-10 minutter om jeg kjenner meg trett. Om det så er på en veldig kort tur. Har til og med stoppet for å sove flere ganger på en forholdsvis kort kjøretur. Men bedre det enn at jeg i værste fall aldri kommer frem eller hjem.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.