MORGEN TANKER

Categories Hverdagen

frokost

 

Det er lørdagsmorgen og jeg sitter her tidlig og koser meg med kaffe og stillhet. Jeg hater tidlige morninger, men siste uken oppdaget jeg morgen magi. Jeg tror det er mye lettere å nyte morgen magi i sommermånedene. Om vinteren er det bare kaldt og trist og man vil kose seg under dyna lengst mulig.

 

 

frokost

 

frokost

Men nå når sola skinner er det ganske herlig å stå opp tidligere og kose seg i ro, nyte sol på balkongen eller spasere igjennom rolige stille gater i morgensola. Alt dette er bare deilig og slik skal sommeren være: lange netter og korte solfylle dager, solnedganger og tidlige morgener.

 

Hva liker dere å gjøre om morgenen?

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “MORGEN TANKER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.