GAVER SOM KOSTER (NESTEN) INGENTING

Categories Hverdagen

jul gave

 

God onsdag,

Det er 1. desember i morgen og jeg gleder meg utrolig mye til å åpne min fine julekalender. Jeg har utrolig fin i år og dette skulle bare mangle. Jeg skal kose meg masse med den, søte saker og alt som Advent har å by på.

I dag vil jeg dele mine tips om julegaver som ikke koster mye eller koster ingenting. Det er ikke vanskelig å lage dem heller. Jeg tenker at det er veldig lurt i disse tider.

 

gavepakning

 

Her kommer min liste med forslag:

  • “lykkebeger”: lag små lapper med positive ord, noe fint å si til veldkommende, motivasjonsquotes, legg i et fint beger og pynt
  •  kuponger : lag vanlige kuponger av papir, skriv hvilke tjenester eller opplevelser du gir bort, og pakk det inn som en gave. det er så mange der ute som setter pris på praktiske gaver og hjelp
  • lag en bok: du kan lage en bok, dikt eller sang og pakke alt fint som gave
  • hjemmelagede gaver: om du er flink til å gjøre DIY så kan du lage fine gaver av materialer du finner, kjøper brukt eller gjenbruker
  • lottokupong: den koster veldig lite, men det er mye spenning og man kan vinne store sum, så jeg personlig synes det er veldig fin gave

 

Hva er dine tips til gaver som koster lite eller ingenting?

 

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “GAVER SOM KOSTER (NESTEN) INGENTING

  1. Jeg elsker selvlagde gaver. Dessverre er jeg selv fullstendig blottet for talent på de fleste områder hva slikt som DIY angår, men det der med den boken var faktisk en greie jeg kan se en mulighet for å kunne gjennomføre med verdigheten sånn noenlunde på stell.. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.