1.DESEMBER

Categories Hverdagen

 

lenalykke jul

 

God torsdag,

 

Nå er Advent ordentlig her. Jeg koser meg i dag da jeg har ganske rolig dag og jeg trenger litt ro og avslapning. Jeg var i et møte og jobbet ellers på hjemmekontor, og nå tok jeg kveld.

Planen er å lage en liten gave til min hemmelig nisse på jobben. Jeg synes det er veldig god tradisjon som jeg får oppleve for første gang. Det gledes veldig.

I dag åpnet jeg også min kalender. Den er utrolig fin fra Rituals, så jeg gleder meg. Jeg elsker Rituals.

Nå er det bare en liten dag igjen så kommer det helg og andre søndag i Advent. Jeg har allerede lagt gode planer.

 

 

 

julekalender

 

 

julekalender

 

julekalender

 

jul22

 

 

Julestemningen er her og her er noen grep som jeg tok for å få dette til:

  • høre på julemusikk mens jeg kjører
  • spise pepperkaker
  • se på julefilmer når jeg legger meg
  • pakke inn gaver
  • gå med julegensere

 

Hvordan er DIN 1. desember?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “1.DESEMBER

  1. Min første desember var rolig og fin. Leverte pakkekalendere til den ene jobben min, guddatteren min og hennes bror, pakket inn noen få julegaver, bakte rundstykket og åpnet mine egne adventskalendere til kveldskaffen. I år har jeg både pakkekalender og lakriskalender fra Johan Bulow som mannen har ordnet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.