GODE VENNER ER IKKE KJIPE PÅ LIKES

Categories Hverdagen

beige genser stavanger

 

I dag opplevde jeg noe fascinerende. På Facebook møtte jeg en mann ca i 60-årene som var meget opptatt av “likes”. Først påpekte han at dersom et innlegg har flere visninger, men lite likes så betyr det at innlegget er ikke interessant nok. Så nevnte han at venner som ikke gir “likes” til sine venner i sosiale media, er ikke så gode venner.

 

Jeg synes at det er ganske imponerende at person på hans alder er så opptatt av likes, men så tenker jeg over selve spørsmålet.

 

Er dine venner egentlig dårlige venner dersom dem ikke liker og kommenterer alle dine skriblerier? 

 

Altså, ingen av mine nærmeste venner liker eller kommenterer mine innlegg. Ikke deler dem heller. Men det er gode venner som støtter meg hundre og femti prosent i absolutt alt, som sender meg meldinger, kommer på døra, henter medisiner for meg, baker og lager mat og you name it. Bestisen min stiller i tykt og tynt, men han ikke kommenterer eller liker mine innlegg. Så jeg kan ikke si at han er dårlig venn for det.

Samtidig er dette vel vanlig at gode venner støtter sine venner og deler og liker fra bloggen demes?

 

Hva tenker dere?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “GODE VENNER ER IKKE KJIPE PÅ LIKES

  1. Bare tull, min Facebook er så treg at jeg får ikke opp hva venner poster eller legger ut før flere dager etter, noe får jeg ikke opp i det hele tatt..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.