GOOGLE MAPS HJEMME HOS MEG

Categories Hverdagen
staycation
Det er digg å chille hjemme
Hva om huset ditt ikke skulle vært på Google Maps, men selve Google Maps? Altså alle rommene skulle representere de diverse stedene? Hvor skulle det vært mest populære steder?
Hos oss skulle det uten tvil vært kjøleskap og toalett. Uten tvil.
Kjøleskapet har nok 100 besøk hver time fordi at alt jeg hører gjennom dagen er at døra går opp og man graver og leter der noe. Jeg gjør det også, og veldig hyppig. Da jeg hadde hjemmekontor alt som gjaldt var mat og mat.
Toalettet er også svært populært. Kanskje fordi at det er også dusj der og enten skal man på do eller bade. Det fins ingen unntak. Døra er stadig låst og det er stadig noen der.
Minst besøkte stedet er vel veranda, og det er dumt, så jeg skal prøve å oppholde meg mer der.

Hvilke rom er mest besøkte hos dere?

signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “GOOGLE MAPS HJEMME HOS MEG

  1. Kjøkkenet tipper jeg. Både fordi det er kjøleskap, ovn og andre kjøkkenting der, men også fordi vi har et veldig stor kjøkken med 3 m langt kjøkkenbord hvor vi jobber, sitter med gjester og fordi vi må gjennom kjøkken for å komme til stuene.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.