GRAND HOTELL EGERSUND

Categories Reiser og opplevelser

grand hotell lenalykke

 

 

Hei og hoi,

 

jeg er blitt veldig forkjolet så er litt redusert i dag. Håper alle hadde en fin start på uken. Her kommer det et lite “referat” fra vår jentetur til Egersund! Yey!

 

Vi dro denne lørdagen, venninna mi kjørte Tesla og vi bare koset oss og chillet hele veien. Det er bare en time fra Klepp til Egersund så det gikk fort. Rett før Egersund hadde vi en liten piknik på kaia: været var helt fantastisk og vi nøt sol og utsikten.

 

lenalykke egersund

 

Det blei såklart masse bilder også, det er det som er så kult når man reiser sammen med venninner som også liker å ta bilder!

 

Fremme i Egersund by gikk vi en liten tur til Fayance fabrikken og på kjøpesenteret mens vi ventet på hotell rom. Jeg likte Egersund veldig godt! Her kunne jeg helt seriøst bo. Jeg er introvert av meg og en liten koselig by passer perfekt. Her finnes det absolutt ALT i gå-avstand. Vi har ikke sett en eneste buss, så det går nok an å gå rundt og ikke bruke hverken buss eller bil. Dette er helt fantastisk!

 

lenalykke egersund

 

lenalykke egersund

 

Nå må vi skryte litt av hotellet. Grand Hotell Egersund er en del av historiske hoteller, og den har utrolig fint arkitektur. Inne er det lyse fine rom med alt nødvending og eksklusive såpe, dusjkrem og sjampoo som lukter godt og gir deg spa-følelse. Man får også kaffemaskin og spa-kåpe så man kan slappe skikkelig av.

Vi fikk et fantastiske rom med hems og utrolig myk dobbeltseng. Dette passer perfekt for kjærestehelg eller reise med venner eller barna. Oppe på hemsen kan man slappe av og se på TV, drikke kaffe og te, mens nede kan man kose seg i varme seng etter velfortjent dusj.

 

 

egersund hotell

grand hotell lenalykke

 

grand hotell egersund
Alexandra koser seg

 

grand hotell egersund

 

grand hotell egersund

 

grand hotell egersund

 

grand hotell egersund

 

grand hotell egersund

 

grand hotell egersund

grand hotell egersund

 

grand hotell egersund

 

 

grand hotell egersund

 

Restauranten Eigra serverer gourmet mat til veldig greie priser, vi valgte en annen restaurant og angret veldig i etterkant! Dette vil ikke skje i fremtiden.

Frokosten var også upåklagelig med masse utvalg og egen kokk som stod og laget eggerøre og stekte egg med sopp, bacon, skinke, løk mm alt etter din smak. Det er også masse grønnsaker, bakst og kaker, salater, laks, rekesalat mm. Denne frokosten kan man nyte i flere timer i strekk! Jeg anbefaler virkelig å få den med seg.

 

 

 

grand hotell egersund
verdens beste frokost <3

 

 

grand hotell egersund

 

 

Nå vil jeg poengtere at vi ikke fikk betalt for reklame eller noe rabatt, vi testet hotellet og jeg anbefaler virkelig siden jeg ble fornøyd med alt, fra bestillingen jeg gjorde via email, til ankomst og avreise. Det er veldig hyggelige folk som jobber på hotellet også, så man får alt man trenger.

 

Ny bildene, og resten av referatet kommer i neste innlegg!

 

klem fra meg,

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.