DET FØLES LITT TUNGT

Categories Hverdagen

 

kaffe høst

 

Hei og hoi, 

 

her er det tirsdagen og jeg har ikke vært pålogget noe særlig. Hva har jeg gjort i dag?

  • jobbet som taxi for frøkna
  • ryddet hjemme
  • laget mat
  • redigert masse bilder
  • skulle på matkurs, men fikk feber igjen

Så nå er det kveld og jeg koser meg i varme klær og med varm te. Siden det kjennes at det ble mye kaldere i huset.

Det er mørkt, det er kaldt og jeg er forkjølet. Dette føles litt tungt. Så høst-nedstemhet kjennes litt på kroppen. Da er det på tide å bruke alle mine egne tips mot høst-nedstemhet.

 

Hva med dere? Føles høsten lett eller litt tung?

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “DET FØLES LITT TUNGT

  1. Håper du føler deg bedre i dag, forkjølelse er ikke det man ønsker seg. Du hadde likevel en aktiv gårsdag. Her er høsten veldig nydelig om dagen, men god temperatur og da føles alt mye enklere :).

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.