VI BYTTET 20 STILLINGER PÅ 5 MINUTT

Categories Hverdagen

jenter egersund

 

Her kommer det Del 2 av referatet fra vår jentetur. Det er min venninne Alexandra som rådet meg å kalle innlegget slik for å se hvor mye “clickbait” det blir. Men det finnes sannheten i dette. Når vi parkerte på Grand Hotell koset vi oss masse med photoshoot og hun trengte 20 bilder i forskjellige poseringer til sin nye reels. Dette var ganske krevende og vi bokstavelig talt skiftet 20 stillinger på under 5 minutt. Så det er ikke bare bare å drive med sosiale media:)

 

 

jenter egersund

 

jenter egersund

 

Videre bar det til byen og vi koset oss med maten og på lokal pub. Jeg synes folk i Egersund er veldig vennlige og snakket gjerne med oss, uten å være fordømmende eller for nysgjerrige. Dette var en koselig jentetur, jeg sitter og planlegger ny reise allerede (som gjerne blir i november-desember). Meg som hater å reise altså! Det skjer endringer her.

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “VI BYTTET 20 STILLINGER PÅ 5 MINUTT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.