HAR JEG DET BRA?

Categories Hverdagen

høsten

Det er et spørsmål som vi bør stille oftere til hverandre, og også til seg selv.
Har du det bra? Har jeg det bra?
Så her kommer svaret : jeg har det bra med tanke på omstendighetene. Fordi at jeg var forkjølet i fem dager nå. Først i dag fikk jeg komme meg ut litt. Ellers drukner jeg i snørr og har vondt i halsen. Korona Testen ble tatt og den var negativ heldigvis.
høsten
Så nå ser jeg frem til høstferien og håper den blir rolig og fin. Jeg skal ihvertfall kose meg og slappe av så mye som mulig.
Har dere det bra?
signature lena
4 kommentarer

4 thoughts on “HAR JEG DET BRA?

  1. Håper du er bedre nå!
    Jeg har det også bra ut fra omstendighetene. Sønnen min har sannsynligvis fått vannkopper etter et utbrudd i barnehagen, men foreløpig ser han heldigvis ikke ut til å være altfor plaget. Jeg sliter med søvnmangel pga. podens mange oppvåkninger ila. natten, men er likevel grunnleggende lykkelig og har funnet ro i sjelen, tross alt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.