“Hvordan kan du kalle noen for heks?!”: min fotograf er i trøbbel

Categories Hverdagen
Heks
Det at jeg har så festlig bloggnavn skaper en del morsomme situasjoner. Nylig opplevde min fotograf noe fryktelig komisk. Han satt og snakket med andre fotografer i fotogruppa og opplyste at han deler bilder i jpg format med “tastaturheks”.
Tilbake fikk han beskjed om at det var ganske drøyt å kalle kunde for en “heks”. Så han var nødt å forklare at det var navnet på bloggen. Jeg synes dette var skikkelig komisk. Nå kan bestisen min si at han er en venn med ei heks, og eksmannen min kan fortelle til alle at han var gift med en ekte heks. Alle eksene mine kan uten problemer å si at de datet ei ekte heks. Så de vil ikke lyve der!!
Heks
Nylig fikk jeg beskjed på Instagram at jeg har sunn og god selvironi, noe som er sjeldent kost. Men hallo, folkens, det er jo bare morsomt, så jeg ser ikke grunn til å ikke være det.
Så dere er advart- Jeg er en ekte heks og trives med dette navnet 🙂
XOXO Tastaturheks
Foto: RÅ Foto
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.