HELG⚘

Categories Hverdagen

lenalykke

Lørdagen. Jeg sitter og drikker min morgenkaffe ☕ klokke 12:30. I går ga jeg en til sjanse til melatonin, noe jeg angrer fælt på nå. Selv om jeg sov godt i natt, er jeg helt utslitt nå og har hangover så det bare holder.
frokost
Hadde vært flink med frokost denne uke
Nå sitter jeg og prøver å kvinne meg opp til å vaske huset⚘, bytte sengetøy og ellers gjøre ting jeg burde gjøre til uka, men aldri kom i gang. Kanskje det er lurt med frisk luft også, så jeg må ut og trokke. Jeg har flere pakker som ligger og venter på meg siden tirsdagen.

Hvordan går det med dere og hva gjør dere på denne lørdagen?

signature lena
7 kommentarer

7 thoughts on “HELG⚘

  1. Visste ikke at melatonin kunne gi slike “bivirkninger”, men har aldri prøvd det selv. Her er det rolig lørdag. Hviledag. Men med litt aktivitet på Facebook, Messenger og blogg 😀

    1. det er sikkert bra meg,fordi jeg har ADD. Da jeg tok melatonin tabletter så jeg mareritt som kunne konkurrere med trillerfilmer på kino:)))

  2. Startet dsgen med en sinnsyk tremingsøkt. Kjenner det ekstremt i lår og rumpe, så sant og si har jeg ikke gjort særlig mer. ​Lurer på om jeg i det hele tatt kommer meg ut av senga i morgen.

    Har også sett volleyball kamp på stream fra Randaberg. Nå raser jeg gjennom sesong 2 av “Emily in Paris”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.