HELGEPLANER

Categories Hverdagen

veranda

 

 

God lørdag,

 

dette føles helt sykt å stå opp så tidlig på en lørdag, spesielt når jeg er B-menneske til de grader, men denne helga blir ganske aktiv, så derfor måtte jeg bare. Jeg våknet rundt 08:00 siden I dag var planen photoshoot med ei venninne, levere video og poste litt samarbeid, så kjøre frøken til konfirmasjon til ei venninne og så handle det jeg trenger av mat og bokser. Jeg fikk dilla på ryddig og organisering og akkurat nå holder på med å få et system i kjøleskapet, så det blir flere bokser for frukt og grønt. Venninne sendte meg melding rundt klokka 09 med at hun er blitt syke så jeg fikk en time ekstra napp uansett. Nå blir det shoot i Stavanger og Starbucks. Yes yes:)

 

Været virker til å være tålelig selv om det er ikke så mye sommer med kun +14 grader, men sommershoot skal det bli! Jeg har ikke sett min venninne på lenge, så planer er å kose oss masse.

Hva er deres planer for helga?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HELGEPLANER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.