HELLO, MONDAY ☕️🍂

Categories Hverdagen

lenalykke

 

God morgen, sweeties

Det er mandag igjen og ny uke er for tur. Jeg klarte ikke å legge meg tidsnok i går så jeg er litt trøtt i dag, dette må jeg innrømme. Nå blir det jobb, så skal jeg kose meg med litt trening og avslapning i kveld. Jeg har ikke planlagt mye ellers, siden jeg regner med jeg blir veldig trøtt.

 

Det er utrolig kjekt at dagene på jobb er aktive, slik at tiden går fort. Jeg strever fortsatt med bilkjøring (noe denne jobben innebærer i massevis), og det knyter seg i magen av skrekk når jeg kjører. Men nå har jeg kjørt fast hver dag i 14 dager og det sies at man trenger 21 dag for å etablere ny vane, så krysser fingre for at det blir bedre.

 

Hvordan er DIN mandagsmorgen? Har du mange planer for denne uke?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HELLO, MONDAY ☕️🍂

  1. Fin og sporty <3 Ukene går jammen fort.. ingen store planer for uka.. er meldt mye regn.. men håper på litt finvær så jeg kan ta litt bilder… Fin uke videre til deg <3

  2. Heia.

    Slitsom morra under hytta. Jekker hytta opp, for å bygge nye fundamenter.

    Mange planer resten av uka.
    Jobbe under hytta imårra også, men først et møte på jobb. Så opplæring på en ny betongbil i min jobb nr 2.

    Onsdag er det Hms kurs hele dagen 😱.

    Torsdag kjøre betongbil hele dagen.

    Fredag jobbe på hytte, før nattevakt på brannstasjonen.
    Lørdag og søndag, blir helt lik som fredagen. Så uka går fort 😁.

    Lykke til med bilkjøringen, i den nye jobben. Ta tia til hjelp, så blir kjøringa lettere 👏.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.