GRESSKAR JAKT

Categories Hverdagen

 

gresskar

 

 

gresskar

 

I dag koste jeg meg på Gresskar-Jakt hos Veisholen Gård. Det er blitt tradisjon for meg og hvert år drar jeg dit og plukker meg et fint gresskar som vi skjærer ut. Denne gangen var det så varmt ute, hele 14 grader pluss, så det var perfekt å være på landet og plukke gresskarene.

 

 

gresskar

gresskar

 

gresskar

 

gresskar

 

 

Jeg kjøpte et hvitt, et Halloween gresskar og to medium hokkaido gresskar hvor en av dem ble til gresskarsuppe.

Dagen var så fin, jeg var mye ute og koset meg. Nå er alt klart for Halloween til uken.

 

 

lenalykke gresskar

 

gresskarsuppe

 

Feirer DU Halloween? Kjøper du gresskar?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “GRESSKAR JAKT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.