HJERNEVASKET AV BUNNY!

Categories Hverdagen
lenalykke
Nå skal jeg si at jeg tror på kraften influencere har. Jeg som skulle aldri bli påvirket, ble nærmest hjernevasket av bloggeren Bunny!
Han maset om pannekaker med jordbær og banan med sjokolade i flere dager og jeg liker jo ikke pannekaker en gang! Men i dag har jeg jammen mekket meg pannekaker til lunsj. Altså med banan og jordbær. Jeg spiser ikke sjokolade, så det ble honning i stedet.
frokost
pannekaker
Bunny made me do this
lenalykke
Altså nå er jeg sjokkert her over makten av sosiale media og influencere. Dette er helt utrolig! Så FU Bunny, jeg skal stå imot neste gangen.

Dette var dagens utblåsning. Håper alle har en toppers dag

 

 

signature lena

 

 

 

14 kommentarer

14 thoughts on “HJERNEVASKET AV BUNNY!

  1. Hahaha, jeg dævver!! 😂 men vet du, det er ikke så typisk norsk det der, pannekaker med banan jordbær og sjokoladesaus var noe jeg brukte spise i Holland 😜 og Stroopwaffels, dét må du prøve 😜😂

          1. Fikk lyst på det selv, men vet ikke hvor jeg finner sånt noe her.. men nå når du vet at det er godt, fordi jeg sier det, så kan jo du lage Stroopwaffels 😜👍🏾

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.