FÅ GJØRE MITT BESTE

Categories Hverdagen
lenalykke
Nå var det andre uke av min sykemelding. Det virket så lenge frem i tid og jeg trodde at jeg hadde nok tid for å hente meg inn. I realiteten viste det seg at jeg er veldig sliten og trenger tid for å restituere. Så det ble ganske raske to uker fordi jeg trengte mye hvile og ro. Jeg som trodde at jeg skulle kjede meg. Det hadde jeg ikke tid til.
frokost
Men nå skal jeg sakte, men sikker tilbake til hverdagen fra neste uke av. Jeg vet ikke hvordan dette vil gå. Jeg skal bare gjøre mitt beste og gi meg selv tid og pleien jeg trenger.
Hvordan går det med dere denne siste vintermåned?
signature lena
Flere lignende artikler:

 

3 kommentarer

3 thoughts on “FÅ GJØRE MITT BESTE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.