HOS HJERTELEGEN

Categories Livet som det er

sandnes søt

Forrige uke var jeg hos hjertelegen og leverte Holter-apparatet. Det var faktisk deilig å få sove normalt uten være redd for å rive den løs fra kroppen. Resultatet var betryggende- jeg hadde 20 ekstrasystoler (ekstra slag) per døgn, mens det er normalt å ha opp til 200 av dem.
Jeg skjønner ikke hvordan andre folk ikke legger merke til disse ekstraslagene. Jeg merker dem utrolig godt og er redd hver gang at hjertet vil stoppe. Det er altså ikke gøy å ha angst, men jeg jobber med dette så det er bedre. Akkurat nå har jeg det fint og det var veldig betryggende å ta en tur til legen.

Håper jeg vil være i like bra form videre i sommer. 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HOS HJERTELEGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.