HØST FORVANDLING I STUA

Categories Hverdagen

lenalykke høst

 

God lørdag,

 

Lørdagen gikk til shooting, handling, matlaging og prepping til en tur. Jeg også ordnet i stua og fikset til mer høstlig pynt. Jeg elsker denne tiden med levende lys, varme pledd, te eller kakao i koppen, god film og masse kos. Gleder meg masse og gjett om jeg skal bare kose meg i høst.

 

 

lenalykke stue
jeg elsker lyse farger i stua mi <3 dette er noe jeg har alltid drømt om

 

 

lenalykke høst
små detaljer, lys og pynt gjør det fint og høstlig i huset

 

lenalykke høst

lenalykke høst

 

 

Til pynten bruker jeg ofte diverse lys, ekte blader og varme pynteputer. Dette gir deilig følelse av høstens kos og varme.

 

Har dere pyntet til høsten?

 

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.