HØSTENS BEIGE

Categories Mote og Hudpleie

lenalykke mote

 

 

God søndag,

som jeg fortalte allerede, elsker jeg beige farge og kan umulig forstå at jeg ikke brukte den så mye før som jeg gjør det nå. Her koser jeg meg i Sandnes forrige uke. Det er ganske varmt ute, men det kjennes at det er høst. Derfor kan man fortsatt gå i skjørt, men trenger varm genser allerede.

 

 

lenalykke mote
Genser- AliExpress
Skjørt- HM
Sko- HM
Strømpebukser- HM
Caps- HM Veske- HM

 

lenalykke mote

 

 

Her bruker jeg kombinasjon av brun og beige, mens basisfarge er hvitt. Dette er kombinasjon som passer til absolutt alle, uansett alder, hårfarge eller størrelse. Jeg valgte litt lekne strømpebukser her. Ønsker man noe mer nøytralt kan den ertsattes med tykke strømpebukser i brun eller beige.

 

Liker dere beige farge?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HØSTENS BEIGE

  1. Så utrolig bra matchet antrekk/bilde! Jeg får seriøst masse inspirasjon av det, til å utvikle en garderobe for meg selv (Min garderobe består i dag av 90% turklær, så det trengs litt jobb med det resterende, hehe), tusen takk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.