ØNSK MEG LYKKE TIL

Categories Hverdagen

lenalykke

 

God morgen og god mandag!

Her var jeg våken kl.05:15. Jeg fikk ikke sove hele natta såklart (som vanlig når jeg må stå opp tidlig), men nå er jeg innstilt på å dra ut og kjøre til Stavanger. Det er nesten halvtime i bil og jeg skal få tid til å våkne.

 

 

lenalykke
skjørt eller bukser til kontor?

 

 

Ønsk meg lykke til, jeg får se om jeg klarer endelig å snu døgnrytme og stå opp normalt videre. Jeg blir nok aldri i livet A-menneske, men jeg får et slags orden på hverdager.

Når bruker du å stå opp?

 

Ha en fin uke!

 

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “ØNSK MEG LYKKE TIL

  1. Lykke til 😊.

    Står opp 10-20min før jeg skal på jobb 😁.
    Noe som betyr 0740.

    Dette er fordelen med å bo 3 min fra jobb og det å være mann 🤣.
    Tiden på badet tar maks 4minutter 😱.

    Rush-trafikk finnes heller ikke, her ute i distriktene. Så trenger ikke ta hensyn til det heller 😁.
    Noen fordeler er det heldigvis, med å bo uti gokk 🤣.

      1. Æ vet 🤣.

        Men tenk så bortkasta, dere kaster bort opptil flere år i kø, det slipper æ 🤣. Da sitter jeg heller å slapper av ved et fiskevann, eller foran bålet på hytta. Fullstendig avslappa 🤣.

        Neida, vi er forskjellige respektere d. Lykke til med køen 🤣.

        1. Det finnes tog og buss her også for dem som vil slappe av med podkast eller bok på vei til jobb. Grunnen til at jeg må stå i kø nå er nemlig det at jeg ikke bor sentralt. Alle som bor i sandnes og Stavanger tar tog og slipper høye utgifter til bil. Det er meningsløst å diskutere fordi jeg skulle aldri vært lykkelig med det livet du har og jeg er veldig lykkelig her. Det er faktisk hver dag jeg våkner og tenker at det var riktig valg å aldri bo der du bor. Jeg skulle dødd av depresjon.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.